Friday, April 27, 2007

Demam Pesta Buku Bermula


Pesta Buku Antarabangsa Kuala Lumpur 2007 (KLIBF) yang ke-26 sudah pun bermula hari ini, 27 April hingga 6 Mei 2007.

Waktu beroperasi Isnin - Khamis 10.00 am - 7.00 pm. Jumaat - Ahad & Cuti Umum 10.00 am - 10.00 pm. Masuk PERCUMA
Hati- hati kerana terdapat beberapa DEWAN yang terlibat iaitu Dewan Tun Hussein Onn, Dewan Tun Dr. Ismail, Legar Putera, Tun Razak Hall 3 dan Tun Razak Hall 4.
Untuk makluman semua Karangkraf dan Alaf21 berada di Dewan Tun Dr. Ismail iaitu keseluruhan dewan tersebut yang terdiri daripada 53 buah booth. Untuk masuk ke situ anda perlu gunakan pintu masuk utama di Ground Floor PWTC atau pun pintu masuk di sebelah Hotel Pan Pacific. Kemudian carilah Dewan Tun Dr. Ismail.
(Tip nak ingat senang saja, dulu pejabat Karangkraf dan Alaf terletak di Taman Tun Dr. Ismail sebelum berpindah ke Shah Alam. Jadi ingat saja Taman Tun Dr. Ismail pasti anda akan ingat nama Dewan tu.)
Team Karangkraf dan Alaf21 sudah bersedia untuk memberikan perkhidmatan terbaik untuk anda semua. Sebagai salah seorang ahli keluarga Karangkraf dan Alaf21, saya pun akan turut berada di sana untuk memberi sokongan kepada rakan-rakan dan para peminat buku dan majalah. Ada banyak tawaran harga istimewa dan hadiah disediakan terutama untuk Kempen Langganan dan Cabutan Bertuah. Majalah Pa&Ma pun ada di sana!
Fakta tentang KLIBF yang perlu anda tahu
1. Sebanyak 600 booth disediakan dengan 183 penerbit/pempamer yang terlibat berbanding tahun lalu hanya 530 booth dengan 150 penerbit/pempamer.
2. Negara terlibat -United Kingdom, Amerika Syarikat, Australia, Mesir, German, Hong Kong, Brunei, Thailand, India, Filipina, Indonesia, Vietnam, Singapura dan tentulah peserta Tuan Rumah.
3. Terdapat 63 jenis aktiviti yang bakal dijalankan sepanjang 10 hari Pesta.
4. Genre yang terlibat - Kanak-kanak, Pendidikan, Keagamaan, Pengajian Tinggi, Teknologi, Sains, NOVEL, MAJALAH dan umum.
Untuk maklumat lanjut klik

No comments: