Tuesday, February 10, 2009

ESQ 165 menyucikan hatiku

Bismillahhirahmannirrahim

Ya Allah,

Segala puji hanyalah milik-Mu

Segala keagungan hanyalah milik-Mu

Penuhi dada kami dengan Nur-Mu

Sinari kami dengan gemerlap asma-Mu

Assalammualaikum w.r.t

Salam sayang buat semua. Kepada para peserta kuiz KTD, nantikan pengumuman pemenang tidak lama lagi. Saya turut berhasrat untuk membuat majlis penyampaian hadiah selewat-lewatnya hujung bulan ini. Tunggu ya.

Di samping itu, saya telah menyertai kursus Basic ESQ 165 angkatan 26 dan MCB angkatan 3 sejak sebulan yang lalu. Sesuatu yang sangat indah dan luar biasa telah saya alami. Insya-ALLAH bila ada kesempatan akan saya kongsikan bersama. Buat pembaca Pa&Ma, liputan kursus Basic ada saya titipkan dalam Pa&Ma Feb 2009. Selamat membaca dan jumpa lagi.

2 comments:

Zuraini said...

Salam...

insya Allah ESQ 165 antara yang terbaik pernah saya ikuti... dan saya sentiasa mengikutinya bila berpeluang...

Anonymous said...

Assalamualaikum... selamat berkenalan!